Heeft u vragen? Zoekt u iets?
Staat het hieronder niet bij neem dan contact met ons op.





Studeren in het buitenland kan spannend en soms een beetje eng. Op deze pagina proberen we zoveel mogelijke vragen te beantwoorden. Staat je vraag er niet bij? Aarzel niet om direct contact met ons op te nemen. We zijn er voor jou op elk moment van de dag.

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

STAGE IN SURINAME

?Voor hoe lang kan ik een kamer huren?
Dit kan al vanaf 1 dag
?Is het mogelijk om als een groep te boeken?
Wij bieden volledige studentenhuizen aan met verschillende kamers. Het is daarom soms mogelijk om een volledige studentenhuis of meerdere kamers te huren in één huis. Mocht je hier interesse in hebben neem dan contact met ons op zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.
?Wat is in de prijs inbegrepen?
- Volledig ingerichte kamers - Gas, water, elektriciteit (fair use), kale huur - Kamer inrichting en het gebruik van de wasmachine - Wi-Fi - 24/7 service
?Wat zit niet in de prijs?
- Reserveringskosten € 19,- - Bemiddelingskosten € 37,50 - Meerverbruik Electra/water (fair use) - Borg € 175,- per persoon - Optie 2e persoon in de kamer € 12,- per nacht
?Hoe boek ik een kamer?
Wij bieden verschillende kamers op de website; Gebruik de ' reserveer nu ' knop ' om naar onze reserveringspagina te gaan. Je moet een aantal persoonlijke gegevens in vullen, zodat wij jou kunnen helpen een kamer snel en efficiënt te reserveren. Wij zullen je reserveringsverzoek binnen 24 uur beantwoorden en zullen je informeren over de beschikbaarheid en de verdere reserveringsprocedure. Het is ook mogelijk om een ​​kamer via e-mail of telefoon te boeken.
?‏Wat is de beschikbaarheid?
‏Voor informatie over de beschikbaarheid van de kamers en appartementen kun je ons het best mailen via ons contactformulier. Je krijgt binnen 24 uur de gevraagde informatie per mail opgestuurd.
?‏Wat zijn de kosten?
‏De kosten zijn per kamer verschillend. Maar er komen nog andere kosten bij. Bemiddelingskosten € 37,50 reserveringskosten € 19,- en borg € 175,-.
?Hoe annuleer ik mijn boeking?
‏Annuleren kan telefonisch of via e-mail. ‏Bij een annulering tot 2 weken voor aankomstdatum is 50% van het reserveringsbedrag verschuldigd. Bij annulering tot 3 dagen voor aankomst is 75% verschuldigd. Bij annulering tot de dag van aankomst is 90% van het reserveringsbedrag en op de dag van aankomst 100%.
? ‏Wat moet ik meenemen om in te checken?
‏Je krijgt van ons een reserveringsbevestiging toegestuurd. Deze moet je laten zien samen met een geldig legitimatiebewijs.
?‏Wat is er in de locatie of kamer aanwezig?
Bekijk onze aparte pagina's voor de specifieke eigenschappen van een kamer of locatie.
?‏Wat als er een probleem zich voordoet?
‏Voor dringende zaken kun je contact opnemen met onze lokale beheerder. Het nummer vind je op de reserveringsbevestiging. Voor minder dringende zaken kun je ons altijd mailen. Ons Nederlands noodnummer staat op je reserveringsbevestiging. Lokale noodnummers: Medisch 113 Brand 110 Politie 115
?‏Wat als er iets kapot gaat in het huis of de kamer?
‏Je kan dit ons telefonisch melden, via de mail en via de link 'onderhoud en schade' op de site. Let op meestal kan je de schade verhalen op je reisverzekering of WA-verzekering. De schade/kosten worden in mindering gebracht op je borg.
?Heb ik internet en TV?
Ja er is internet aanwezig op al onze locaties. De aanwezigheid van TV's verschilt per lokatie en kamer. Bekijk onze aparte pagina's voor de specifieke eigenschappen van een kamer of locatie.
?‏Wat als ik mijn sleutel kwijtraak?
‏Neem dan contact op met onze beheerder op locatie. Bijmaken van een nieuwe sleutel kost € 8,- per stuk.
?Biedt Studentenkamers Paramaribo extra diensten?
‏Al onze kamers zijn volledig uitgerust. Heb je nog steeds extra diensten nodig of heb je nog vragen of wensen, neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!
?‏Kan ik mijn eigen was doen?
‏Ja. Dit is mogelijk. Elk huis heeft een gezamenlijke wasmachine. Daarnaast is het vaak mogelijk om tegen betaling je kleren te laten wassen en/of drogen. Informeer bij de beheerder naar de mogelijkheden.
? ‏Wat is de betaalwijze?
‏Bij de reserveringsbevestiging is de betaalwijze bijgevoegd. Betalen gaat uitsluitend via bankoverschrijving.
?‏Zijn er meerdere studenten aanwezig in de studentenhuizen?
‏SKP verhuurt zowel kamers als appartementen. De diversen huizen hebben twee tot zeven kamers beschikbaar. De kans is groot dat daar meerdere studenten tegelijkertijd aanwezig zijn. ‏De appartementen kunnen losstaande appartementen zijn of zich bevinden in een appartementen-complex. In het appartementen-complex is de kans ook groot dat er meerdere mensen aanwezig zullen zijn. Je kan altijd van tevoren informeren of er tijdens jouw verblijf studenten/stagiaires aanwezig zullen zijn.
?Mogen er logees komen en wat zijn de kosten?
‏Ja, er mogen logees verblijven. De kosten zijn € 12,- per nacht. Voor lang verblijf adviseren we je om een 2-kamer appartement te huren.
?Welke taxi kan ik gebruiken?
‏Wij bieden een airport taxi service aan. We raden deze aan omdat deze taxi bekend is met al onze locaties. ‏Verder zijn er verschillende taxibedrijven waar je gebruik van kan maken.
?Help ik moet tussentijds eerder terug, wat moet ik doen?
Het kan voorkomen dat door onvoorziene omstandigheden je eerder terug moet. Meld dit direct aan je reisverzekeraar, eventuele schade (wijziging ticket, huur kamer) zijn vaak via deze verzekering te verhalen. De huurcontracten lopen door tot het eind van je contract en de huur is tot die datum verschuldigd.
? ‏Hoe veilig is het verblijf in Suriname?
Al onze huizen zijn voorzien van diefijzer. Het is raadzaam om ten alle tijden de deuren op slot te doen. Kostbare spullen niet buiten laten staan of liggen.
? ‏Heb ik een verblijfsvergunning nodig?
‏Visumplichtige vreemdelingen van niet-Surinaamse-origine die langer dan 90 dagen in Suriname wensen te verblijven, dienen een Machtiging tot Kort Verblijf (MKV) aan te vragen. De aanvraag dient ruim 3 (drie) maanden vóór de geplande vertrekdatum ingediend te zijn. Het is voor deze categorie van vreemdelingen niet mogelijk om in Suriname een MKV aanvraag in te dienen nadat men is afgereisd op een toeristenkaart, toeristen- of zakenvisum.
 lees meer op http://consulaatsuriname.nl/

Geen antwoord gevonden op uw vraag?

So... do you like it?

Reserveren